Breaking News

Fiifi_Lattex_Broke_produced_By_JayTwist Lyrics

Fiifi_Lattex_Broke_produced_By_JayTwist Lyrics
DOWNLOAD


          1st verse
Wh3 Nimpa bey3 bi nso wanny3 ne nyinaa,Awo nti na mebr3 odo 3nhu anaa,Aben waha woenitua Ghana mbaa,Nso wosi promprom tiho mpoa onnti ho daa 

Odo mewo maw nti meko mpoa meba,nso buam na yen hustle a esi whana,3y3 me helper woi di ambuama may3 yawa,Nti 3buam na meyeyei a odo 3mmp3 anaa nso adwagim 

Osh3 wonua soow,odo ma mewo awo ma woeni nsoo,Ma hit Jackpot a nka ono 3beba,ehona Lattex meka kyer3w d3 kona koda 3p3 alifole a 3behud3 

           CHORUS

Im broke o,wh3 ami magyi amawa ne me coke o(Nti buam na yen hustle) 

Odo nny3 false o,onny3 dea oshren nyinaa na oy3 gold o(Nti buam na yen hustle)


             2ndVerse

M3 force m3 force ma oti bia blow line no sister m3 cross,3rush a ahw3 a arush ako chuck na Ferrari designer y3 hustle nto 

Krakra bia meya bia no oso wo do,3nni menky3n no manko na meko meko,wod3ani d3 3b3 buam na amam odo nso 3bei no wohaw nyina 3da to me do 

Osh3 wonua soow,odo ma mewo awo ma woeni nsoo,Ma hit Jackpot a nka ono 3beba,ehona Lattex meka kyer3w d3 kona koda 3p3 alifole a nd3 3behud

            CHORUS

Im broke o,magyi amawa ne me coke o 
(Nti buam na yen hustle) 

Odo nny3 false o,wosi onny3 dea oshren nyinaa na oy3 gold o(Nti buam na yen hustle) 

               RAP
Wokun hustle debia nso 3bun bel3 tuk,Abedia obi sh3 boutique shirt ono osh3 phose 

Menny3 dem o tow wo bo kasa o na nd3 na nyema nnko yei a relax na 3b3hu do 

Mekai d3 me besiw p3 mpo 3hwem sol na fom,mekekei 3bum Jon ansan angyi me do o 

Woi mpo kyered3 d3 ahyeasi naana 3bum fo,Esan guim d3 menim sa obia odow Cocoa 

Upon diss a 3dissim nyina anngye me do o,anka asem dew bia engu masuom ma 3kei a ni morrow 

Girls pii sika nti wonnim odo o,na ansupport me hustle a mey3den na may3 dope 

Nso awo 3sol bia na kudi woebum medo nti bedi,ennim d3 meton paper na 3ba befam 

Na ono yiwani,me wo bia nka ami meni,ammba for odo but sika ntea ono mamdown cus 

          CHORUS

Im broke o,wh3 ami magyi amawa ne me coke o(Nti buam na yen hustle) 

Odo nny3 false o,wosi onny3 dea oshren nyinaa na oy3 gold o(Nti buam na yen hustle) 

Always listen to a good music always




No comments